materiały wygłuszające
CTK Premium 2.2 Pack + gratis 5 szt. TempoFix 4
CTK Premium 2.2 Pack + gratis 5 szt. TempoFix 4
23,00 zł - gdy za pobraniem
Opis produktu
PROMOCJA
Do każdego
zakupionego opakowania mat tłumiących CTK Premium 2.2 Pack
(15szt./2,78m2), OTRZYMASZ GRATIS 5 arkuszy pianki
termo-akustycznej CTK TempoFix 4 (5szt./2,0m2) o wartości 100
zł.
CTK Premium 2.2 Pack
Najwyższej klasy
samoklejąca mata antywibracyjna do najbardziej efektywnego wytłumiania
drgań, hałasu oraz rezonansów akustycznych elementów karoserii i tapicerki
samochodowej, jachtów, maszyn, urządzeń przemysłowych, obudów sprzętu
komputerowego, RTV lub AGD. CTK Premium, to najbardziej
zaawansowany samoklejący materiał antywibracyjny wykonany na
bazie nowego kompozytu gumy butylowej, specjalistycznych polimerów i
wzmacniającej przetłaczanej aluminiowej folii o grubości 100 mikrometrów (0,1
mm), charakteryzujący się wysoką skutecznością tłumienia drgań, dużą
elastycznością montażową oraz bardzo wysoką lepkością do podłoża.
Jednocześnie, w porównywalnym przedziale grubości i skuteczności
tłumienia drgań (MLF), maty CTK Premium są najlżejszym tego rodzaju materiałem
antywibracyjnym produkowanym w Europie. Dzięki temu, stosując cieńsze
i lżejsze maty z
serii Premium, można uzyskać efekt o podobnym poziomie
redukcji drgań, jaki byłby osiągalny przy
zastosowaniu innych materiałów o większej grubości i znacznie
wyższej wadze. Materiały wibroakustyczne CTK z serii Premium,
to produkty dedykowane przede wszystkim dla profesjonalnych
instalatorów sprzętu car audio, renomowanych firm wyciszających
pojazdy oraz najbardziej wymagających klientów, którzy są
skłonni zapłacić nieco więcej za najwyższą jakość, skuteczność i
komfort.
- wysokiej jakości samoklejąca mata do najbardziej efektywnego wytłumiania drgań, hałasu i rezonansów akustycznych
- materiał: zaawansowany kompozyt wysokiej jakości gumy butylowej i polimerów wzmacniany przetłaczaną aluminiową folią
- grubość całkowita: 2,2 mm
- grubość aluminiowej folii: 0,1 mm (100 µm)
- tolerancja grubości (poza krawędziami arkusza): +/- 0,1 mm
- MLF - współczynnik stratności mechanicznej przy 200Hz (skuteczność tłumienia): 0,36
- wymiary 1 arkusza: 500x370 mm
- powierzchnia 1 arkusza: 0,185 m2
- ilość w opakowaniu: 15 arkuszy / 2,775 m2
- waga: 8,52 kg (3,07 kg/m2)
- zakres temperatury pracy: -60ºC do +150ºC
- temperatura najbardziej komfortowego montażu: powyżej +10ºC
- bardzo wysoka lepkość i przyczepność do podłoża, samowulkanizacja
- duża elastyczność oraz wysoka skuteczność działania w bardzo szerokim zakresie temperatur
- produkt o właściwościach antykorozyjnych i uszczelniających, wodoodporny, nie zawiera domieszek bitumicznych (bez smoły i asfaltu)
- produkt nietoksyczny, nie wydziela przykrych zapachów, może być stosowany w motoryzacji i w pomieszczeniach zamkniętych
- cechy wizualne: srebrna folia aluminiowa z prostokątnymi przetłoczeniami, drukowane czarne logo CTK
- wyprodukowano na Ukrainie przez CTK Ltd. zgodnie ze standardami ISO 9001
- zastosowanie w samochodzie: całe nadwozie, np. drzwi, bagażnik, dach, podłoga, nadkola, błotniki, maska silnika, klapa bagażnika, plastiki, elementy tapicerki
CTK TempoFix 4
Samoprzylepna, bardzo
lekka mata termo-akustyczna wykonana ze spienionego polietylenu, będąca
jednym z najbardziej wydajnych materiałów do termicznej i akustycznej
izolacji kabiny samochodu. Maty piankowe CTK TermoFix są miękkie, elastyczne
i łatwe w montażu na powierzchniach o płaskim lub skomplikowanym kształcie.
Przeznaczone są głównie do stosowania wewnątrz pojazdów, jako bariery termiczne
zapobiegające nadmiernemu nagrzewaniu lub wychładzaniu się
wnętrza pojazdu oraz jako bardzo skuteczne
bariery akustyczne izolujące kabinę od hałasów mechanicznych (np. od
kół, silnika, itp.). Dzięki właściwościom olejo i wodoodpornym, pianki TempoFix
mają szerokie zastosowanie i mogą być naklejane na większość elementów nadwozia,
np na podłodze, dachu, za panelami z tworzyw sztucznych, na
nadkolach, wewnątrz klapy bagażnika oraz wewnątrz komór drzwiowych. W
celu uzyskania najlepszego efektu, zaleca się stosowanie razem z
samoprzylepnymi matami butylowymi, służącymi do wytłumiania drgań i
rezonansów podłoża (piankę TempoFix najlepiej jest aplikować na podłoże,
które wcześniej zostało wytłumione butylową matą antywibracyjną).
- samoprzylepna, lekka mata piankowa do termicznej i akustycznej izolacji kabiny pojazdu (bariera termo-akustyczna)
- grubość: 4,0 mm
- materiał: spieniony polietylen
- zakres temperatury pracy: -40ºC do +100ºC
- przewodność cieplna: 0,037 W/m2
- wymiary arkusza: 500x800 mm
- powierzchnia arkusza: 0,40 m2
- waga bez papieru: 0,044 kg (0,11 kg/m2)
- ilość arkuszy w opakowaniu zbiorczym: 30 szt. / 12,00 m2
- produkt wodoodporny, olejoodporny, nietoksyczny, bezwonny, nie absorbuje wilgoci i nie rozkłada się pod wpływem warunków atmosferycznych
- mata może być stosowana w motoryzacji i w pomieszczeniach zamkniętych
- wyprodukowano na Ukrainie przez CTK Ltd. zgodnie ze standardami ISO 9001
- zastosowanie w samochodzie: drzwi, bagażnik, dach, podłoga, nadkola, błotniki, klapa bagażnika, plastiki, elementy tapicerki
CTK PREMIUM - NAJLEPSZE DLA NAJLEPSZYCH !
SKUTECZNOŚĆ TŁUMIENIA
Podczas wyciszania samochodu,
pożądany efekt uzyskuje się poprzez izolację akustyczną jego
wnętrza oraz przede wszystkim przez znaczne zmniejszenie (wytłumienie)
amplitudy mechanicznych drgań metalowych i plastikowych elementów karoserii i
kabiny samochodu. W tym celu, na wytłumiane elementy aplikuje się
elastyczne i lekko sprężyste materiały (np. na bazie butylu kauczukowego),
w strukturze których występują duże straty energii mechanicznej spowodowane
wewnętrznym tarciem. W wyniku tego, energia drgań jest absorbowana przez
materiał tłumiący i zamieniana w nim na ciepło. Zdolność danego
materiału do pochłaniania energii drgań mechanicznych zależy od
wielu czynników, w tym między innymi od jego konstrukcji, składu chemicznego,
wagi, grubości, itp. Określa to współczynnik stratności
mechanicznej (Mechanical Loss Factor -
MLF), który jest jednym z ważniejszych parametrów, na jaki
powinno się zwracać uwagę podczas wyboru materiałów redukujących wibracje.
Współczynnik ten jest wyrażany liczbowo w zakresie 0,00 - 1,00 dla
określonej częstotliwości i temperatury (im wyższa wartość współczynnika
MLF, tym wyższa zdolność materiału do tłumienia drgań).
Aby odczuwalnie zredukować hałas i wibracje wewnątrz
pojazdu, należy wybierać materiały o możliwie najwyższej
wartości współczynnika stratności mechanicznej. Podczas wytłumiania
elementów karoserii samochodowej, ważna jest także możliwie
niska waga materiału tłumiącego, co często nie idzie w parze z
najwyższą skutecznością tłumienia. Należy więc szukać najkorzystniejszego
kompromisu pomiędzy wysoką wartością współczynnika stratności
mechanicznej (MLF) przy jednocześnie niskiej wadze materiału i
adekwatnej do tego cenie. W branży car audio, podczas wytłumiania drzwi
samochodowych, w których będą pracować głośniki, praktykowane jest
"zamykanie" fabrycznych otworów technologicznych poprzez zaklejenie ich
matą wygłuszającą (stworzenie uszczelnionej komory głośnikowej). W tych
miejscach najlepiej sprawdzą się maty o wysokim współczynniku
MLF, umiarkowanej wadze i posiadające jednocześnie grubszą folię aluminiową
(100 mikrometrów lub więcej), która zapewnia większą sztywność i
stabilność powierzchni nad zaklejonymi otworami technologicznymi.
ZASTOSOWANIE I MONTAŻ
Maty CTK Premium przeznaczone są do
najbardziej efektywnego obniżania poziomu drgań, hałasu oraz rezonansów
akustycznych elementów karoserii i tapicerki samochodowej (drzwi, podłoga, dach,
bagażnik, maska silnika, nadkola, tapicerka, itp.). Mogą być także
stosowane w pomieszczeniach zamkniętych do wyciszania obudów sprzętu
komputerowego, klimatyzacyjnego, RTV lub AGD. Posiadając wysoki
współczynnik stratności mechanicznej (MLF), maty CTK z serii Premium należą
do grupy najbardziej efektywnych i
zarazem najlżejszych materiałów antywibracyjnych dostępnych na rynku.
Bardzo dobrze sprawdzają się podczas prac, których celem jest poprawa
akustyki kabiny samochodu w przypadku montażu i użytkowania sprzętu car audio
oraz podczas wykonywania profesjonalnych instalacji ogólnego
wyciszania pojazdów. Maty CTK Premium są samoklejące, elastyczne i łatwe do
nakładania na powierzchniach o płaskim lub skomplikowanym kształcie. Można
je montować w szerokim zakresie temperatur bez konieczności podgrzewania, jednak
najwyższy komfort pracy uzyskuje się przy temperaturze
otoczenia od +10ºC do +30ºC. Oklejana powierzchnia musi być sucha,
czysta i bardzo dobrze odtłuszczona. W celu maksymalnego wykorzystania
właściwości tłumiących, po naklejaniu matę należy solidnie docisnąć, np. za
pomocą wałka (rolki), aby dokładnie przylegała do całej powierzchni wytłumianego
podłoża, bez tworzenia przestrzeni z pęcherzami powietrza. Samoklejąca warstwa
butylowo-polimerowa posiada właściwości samowulkanizujące, dzięki
czemu po pewnym czasie przyczepność materiału
do podłoża jeszcze bardziej wzrasta, tworząc nierozerwalną spójną
całość.
Dodatkowe info
Podstawowe | |
Skuteczność tłumienia / MLF: | 0,30 - 0,39 |
Stan produktu: | nowy |
Gwarancja: | 24 miesiące, importera |