materiały wygłuszające
CTK TempoFix F8 - metalizowana pianka wyciszająca
CTK TempoFix F8 - metalizowana pianka wyciszająca
23,00 zł - gdy za pobraniem
Opis produktu
CTK TempoFix F8
Samoprzylepna, bardzo lekka piankowa mata termo-akustyczna wzmocniona metalową folią, której zadaniem jest odbijanie promieniowania cieplnego oraz dodatkowa poprawa właściwości akustycznych. Jest to jeden z najbardziej wydajnych materiałów do termicznej i akustycznej izolacji kabiny samochodu, charakteryzujący się niską przepuszczalnością dźwięku (hałasu) oraz dobrymi właściwościami termoizolacyjnymi, również w wyższych temperaturach. Ze względu na ograniczoną elastyczność, maty piankowe CTK TempoFix F8 są łatwe w montażu na płaskich i mało skomplikowanych powierzchniach. Produkt nie emituje żadnych toksyn po podgrzaniu nawet do temperatury +150ºC. Dzięki temu, oraz właściwościom olejo i wodoodpornym, maty CTK TempoFix F8 mogą być stosowane praktycznie na wszystkich płaskich elementach nadwozia samochodu, włącznie z klapą komory silnika. W celu uzyskania najlepszego efektu, tam gdzie jest to możliwe, zaleca się stosowanie razem z samoprzylepnymi matami alu-butylowymi, służącymi do wytłumiania drgań i rezonansów podłoża (matę Tempofix F najlepiej jest aplikować jako drugą warstwę, na podłoże, które wcześniej zostało wytłumione alu-butylową matą antywibracyjną).
PODSTAWOWE PARAMETRY:
- samoprzylepna, lekka, metalizowana mata piankowa do termicznej i akustycznej izolacji nadwozia pojazdu (bariera termo-akustyczna)
- grubość: 8,0 mm
- materiał bazowy: spieniony polietylen, metalowa folia, komórki zamknięte o zróżnicowanej wielkości
- przewodność cieplna: 0,037 W/m2
- wymiary arkusza: 500x400 mm
- powierzchnia arkusza: 0,20 m2
- waga arkusza: 0,06 kg (0,30 kg/m2)
- ilość arkuszy w opakowaniu zbiorczym: 15 szt. / 3,00 m2
- zalecana temperatura montażu: +10ºC do +30ºC
- zakres temperatury stosowania i eksploatacji: -40ºC do +100ºC
- produkt wodoodporny, olejoodporny, nietoksyczny, bezwonny, nie absorbuje wilgoci i nie rozkłada się pod wpływem warunków atmosferycznych przez wiele lat
- mata może być stosowana w pomieszczeniach zamkniętych i w motoryzacji, również w miejscach o podwyższonej temperaturze (np. klapa komory silnika)
- wyprodukowano przez CTK Ltd. zgodnie ze standardami zarządzania jakością ISO 9001:2008, SIC.02.040.1344
- zastosowanie w samochodzie: płaskie powierzchnie maski komory silnika, ściany grodziowej komory silnika, drzwi, bagażnika dachu, podłogi, błotników i klapy bagażnika - najlepiej jako druga warstwa na wcześniej zamontowaną alu-butylową matę tłumiącą
- cena za 1 arkusz o wymiarach 50x40cm (0,20 m2)
JAK SKUTECZNIE WYCISZYĆ SAMOCHÓD ?
Najwyższy poziom wyciszenia wnętrza kabiny pojazdu można osiągnąć jedynie poprzez kompleksowe wygłuszenie (wytłumienie oraz akustyczne odizolowanie i wyciszenie) wszystkich kluczowych elementów nadwozia i wnętrza, montując na te elementy warstwowo (w miarę możliwości i dostępnego miejsca) trzy różne rodzaje najbardziej skutecznych materiałów najwyższej klasy, gdzie każdy z nich posiada inne właściwości akustyczne, działa w innym zakresie częstotliwości i spełnia inną rolę. Są nimi:
- warstwa 1 - wysoko efektywne materiały antywibracyjne tłumiące drgania i rezonanse elementów nadwozia oraz dodatkowo izolujące wnętrze od zewnętrznego hałasu, którymi są wysokiej jakości maty na bazie butylu, aluminium i polimerów o możliwie najwyższej wartości współczynnika MLF (np. maty tłumiące CTK Dominator, CTK Premium, CTK Standard Professional),
- warstwa 2 - piankowe izolacje-bariery dźwiękowe o strukturze zamkniętych komórek, blokujące przedostawanie się hałasu drogowego do wnętrza kabiny oraz dodatkowo termicznie izolujące wnętrze przed nadmiernym nagrzewaniem i szybkim wychładzaniem (np. pianki kauczukowe CTK Elastic, CTK Elastic F, pianki polietylenowe CTK TempoFix),
- warstwa 2 / 3 - miękkie, porowate materiały pochłaniające dźwięk o strukturze otwartych i/lub częściowo zamkniętych komórek, które oprócz właściwości dźwiękochłonnych, pełną jednocześnie rolę przekładek amortyzujących i tłumiących rezonanse plastikowych elementów tapicerki oraz redukują trzeszczenie i skrzypienie tych elementów (np. poliuretanowe pianki dźwiękochłonne CTK SilenceFix, CTK WaveFix, maty wyciszające na bazie włókniny CTK CaiMat). Dla najlepszego efektu podczas wyciszania hałasu drogowego zaleca się także montaż membrany akustycznej CTK Block Pro, jako ostatniej trzeciej warstwy na dolnych poziomych elementach karoserii.
Dodatkowe info
Podstawowe | |
Grubość materiału: | 6,0 - 9,9 mm |
Stan produktu: | nowy |
Importer: | ESSA Sp.J. |
Producent-Dostawca: | CTK Ltd., Ukraina |
Gwarancja: | 24 miesiące, importera |
Komentarze
Klienci którzy kupili ten produkt, kupili również:
-
najwyższej klasy mata 2.2mm z aluminium 100µm do wygłuszania pojazdów - 15szt. 37x50cm (2.78m2), wysoka skuteczność, niska waga, MLF=0,36
-
najwyższej klasy mata 4.0mm z aluminium 100µm do wygłuszania pojazdów - 10szt. 37x50cm (1.85m2), wysoka skuteczność, niska waga, MLF=0,55
-
elastyczna pasta (masa) na bazie gumy butylowej do wygłuszania podłogi i nadkoli oraz antykorozyjnej ochrony podwozia samochodu - puszka 2,0kg
-
samoklejąca folia aluminiowa do zamykania otworów technologicznych w wytłumianych komorach drzwiowych - grubość 200µm, 1szt. 50x70cm, 0.35m2
-
profesjonalna metalowa rolka z nacięciami do równomiernego dociskania samoprzylepnych mat wygłuszających, szerokość wałka 30mm, długość 180mm
-
bardzo miękka i skuteczna pianka dźwiękochłonna klasy Premium z "efektem pamięci" do wyciszania boczków drzwi i wnętrza pojazdu - gr. 7-15mm, 1szt. 50x40cm, 0.2m2
-
samoprzylepna taśma 0,3-1,5mm z miękkiej i sprężystej tkaniny syntetycznej do eliminacji trzasków i skrzypienia plastikowych elementów kabiny pojazdu - rolka 2x600cm
-
bardzo lekka, wodoodporna, samoklejąca mata piankowa do wyciszania i termicznej izolacji wnętrza samochodu - grubość 8mm, 1szt. 50x40cm, 0.2m2