akcesoria i kamery samochodowe
Escort 9500ci - antyradar
Escort 9500ci - antyradar





23,00 zł - gdy za pobraniem
Opis produktu
ECORT Passport 9500ci
Ekskluzywny system ochrony radarowo-laserowej.
9500ci to kompletny i najbardziej zaawansowany technicznie system ochrony radarowo-laserowej do zabudowy na stałe, jaki kiedykolwiek został wyprodukowany. Połączenie techniki całkowitej niewykrywalności przez detektory detektorów (również klasy SPECTRE), inteligentna redukcja fałszywych alarmów za pomocą modułu GPS, aktywna obrona jammera laserowego oraz fenomenalna czułość w każdym z pasm dają w rezultacie ochronę, która wyprzedza jakąkolwiek konkurencję o lata świetlne!
”9500ci jest jak BUGATTI VEYRON, bardzo drogi ale jeżeli stać Cię na niego, nie będziesz zawiedziony!”
Car and Driver. Grudzień 2008
9500ci to kompletnie zmodyfikowana wersja rozdzielna detektorów z serii 9500. Detekcja radarowa oparta jest na całkowicie innej konstrukcji anten, 9500ci posiada dwie anteny optymalizowane osobno dla pasm X oraz K i Ka. Efektem tego jest dramatyczny wzrost szybkości wykrywania na każdym z pasm, odległości wykrywania dla tego modelu są na poziomie do jakiego nigdy żaden producent detektorów nawet się nie zbliżył.
9500ci dzięki wbudowanemu modułowi GPS tak jak 9500iX samodzielnie analizuje nadchodzące sygnały i uczy się ich na stałych trasach. Standardowo miejsca, w których występują fałszywe sygnały możemy również wprowadzać ręcznie. Dzięki możliwości monitorowania do 8 sygnałów radarowych jednocześnie, gdy w zablokowanym miejscu pojawi się np radar policyjny, zostaniesz natychmiast powiadomiony!
To niesamowite, ale Escort znalazł przepis na wykrywacz doskonały, który potrafi wyeliminować wieczny problem producentów a także użytkowników wykrywaczy! fałszywe alarmy!
Dzięki zastosowaniu trzech oddzielnych czujników wielosensorowych (dwa na przód i jeden na tył pojazdu) detekcja sygnałów laserowych również stoi na najwyższym poziomie. Choć to tylko początek. Ponieważ ochrona przed laserem tylko za pomocą jego wykrycia jest w większości przypadków skazana na porażkę, 9500ci daje użytkownikowi kolejne narzędzie do obrony - aktywne moduły Shiftera (jammera laserowego). Wysyłają one kontr-wiązkę utrudniając lub wręcz całkowicie uniemożliwiając dokonania pomiaru laserem. Funkcja ta może zostać dezaktywowana w każdej chwili przy pomocy jednego przycisku, lub wyłączona na stałe, wtedy Shiftery pracują tylko jako czujniki laserowe.
Funkcja Mark Location pozwala programować dowolną ilość miejsc, tak aby detektor powiadamiał Cię kilkaset metrów wcześniej o miejscu w którym znajduje się fotoradar, w miejscach kontroli prędkości, lub w miejscach szczególnie niebezpiecznych, w których nagle pojawia się znaczne jej ograniczenie, Passport 9500ci powiadomi Cię kilkaset metrów wcześniej, abyś mógł spokojnie zmniejszyć prędkość.
Passport 9500ci dzięki technologii GPS stale monitoruje Twoją prędkość, jeżeli jedziesz poniżej 45 km/h detektor sam wyłącza sygnalizację pasm X oraz K, w których występuje 95% fałszywych alarmów, powiadamiając tylko podwójnym krótkim dźwiękiem. Gdy Twoja prędkość wzrasta ponad 45 km/h detektor automatycznie przechodzi do maksymalnego trybu czułości.
Passport 9500ci jest produktem ekskluzywnym, z najwyższej półki cenowej, ale i możliwości tego urządzenia są ponadprzeciętne. W standardzie otrzymujemy najwyższej jakości wykończenie o ekstremalnej wydajności, detekcja sygnałów radarowych i laserowych w tym modelu stoi na nieosiągalnym poziomie!
Jako jedyny radar jest on również niewykrywalny przez jakiekolwiek urządzenia do detekcji antyradarów, ze względu na to iż czujniki zostały tak zaprojektowane, że żaden sygnał nie wydostaje się na zewnątrz, nawet gdy pojawią się nowe systemy wykrywania antyradarów, 9500ci nadal pozostanie niewykrywalny.
Standardowo wyposażony jest we wszystkie funkcje, które są dostępne w detektorach Escort. SpeedAlert, ExpertMeter, SpecDisplay, czujnik światła + możliwość ręcznego ustawienia 5 poziomów jasności wyświetlacza w tym tryb całkowitego wygaszenia (Dark).
Passport 9500ci dostarczany jest ze szczegółową instrukcją instalacji oraz obsługi w języku polskim. W skład zestawu wchodzi płyta DVD, kontroler, wyświetlacz, antena radarowa, Shiftery laserowe (2 przód + tył), interfejs, antena GPS, wzmocniony głośnik, ramka do montażu wyświetlacza, dioda LED, zestaw śrub, uchwytów i przewodów.
FUNKCJE:
- ochrona przed wszystkimi rodzajami laserów w promieniu 360 stopni
- aktywna ochrona przed namiarem urządzeniami laserowymi
- osobne, wielosensorowe moduły shiftera na przód i tył pojazdu
- informacja o kierunku dochodzenia sygnału lasera
- detekcja pasm X, K, super szerokie Ka (każde z pasm on/off)
- detekcja radarów POP (on/off)
- niewykrywalny dla wszystkich detektorów antyradarów - VG2 i SPECTRE
- wykrywanie radarów Instant-On (impulsowych)
- moduł nawigacji GPS SiRFstarIII
- TrueLock - filtr redukcji fałszywych alarmów
- AutoLearn - samodzielna nauka fałszywych alarmów
- Mark Location - system przechowywania w pamięci wybranych lokacji
- SpeedAlert - tryb wyświetlania prędkości pojazdu podczas alarmu
- komunikaty głosowe w jęz. angielskim
- odbiór alarmów SWS
- sygnalizacja do 8 sygnałów radarowych jednocześnie
- indywidualne ustawienia użytkownika
- ultra jasny, alfanumeryczny wyświetlacz
- 5 stopni jasności wyświetlacza, w tym tryb automatyczny
- ręczne i automatyczne wyciszanie alarmów
- podświetlane na niebiesko przyciski panelu sterującego
- regulacja głośności
- graficzny wskaźnik siły sygnału
- automatyczny dobór czułości w oparciu o prędkość pojazdu
- tryby czułości City i Highway
- pomiar napięcia instalacji samochodu
- zapamiętywanie ustawień
- możliwość aktualizacji oprogramowania
- gniazdo USB
SPECYFIKACJA:
Pasma
X-band 10.525 GHz ± 25 MHz
K-band 24.150 GHz ± 100 MHz
Ka-band 34.700 GHz ± 1300 MHz
Laser 904nm, 33 MHz Bandwidth
(Możliwość blokowania wiązki laserowej)
Funkcje programowalne
Sygnalizacja stanu gotowości
Wskaźnik siły sygnału
AutoMute
Komunikaty głosowe
Jednostki (Mile / Kilometry)
Włączanie/wyłączanie poszczególnych pasm
Tryby czułości
Obwód automatycznej kalibracji
Mute / AutoMute / SmartMute
100% Niewykrywalny dla wszystkich detektorów antyradarów.
Automatycznie lub ręcznie regulowana czułość.
Zasilanie
12V z biegunem ujemnym na masie.
Rodzaj anteny radarowej
Odbiornik radarowy
Odbiornik mikrofalowy D-LNA
Superheterodyna, Varactor-Tuned VCO
Dyskryminator skanowanej częstotliwości
Cyfrowe przetwarzanie sygnału (DSP)
Detekcja lasera
Odbiornik z filtrem kwantowym
Kilka czujników/shifterów laserowych
Rodzaj wyświetlacza
280 LED Graficzno-tekstowy
SpeedAlert™ - powiadomienie z wyświetleniem prędkośći
Bar Graph - wyświetlacz słupkowy
ExpertMeter™ - wyświetlacz monitorujący do 8 sygnałów
SpecDisplay™ - wyświetlanie wykrytej częstotliwości
5 poziomów jasności w tym tryb całkowitego zaciemnienia
Wymiary (mm)
Interfejs: 73 x 21 x 75
Antena radarowa: 93 x 105 x 30
Przednie Shiftery: 96 x 42 x 17
Tylny Shifter: 153 x 24 x 17
Antena GPS: 50 x 69 x 10
Wyświetlacz: 49 x 18 x 17
Kontroler : 49 x 12 x 17
Dwukolorowa dioda 4 x 12 x 4
Głośnik : 57 x 54 x 57
W komplecie:
- antyradar Escort Passport 9500ci
- panel z wyświetlaczem
- panel z przyciskami
- moduł GPS
- moduł interface'u
- zintegrowany moduł anten radarowych
- dwa przednie shiftery laserowe
- jeden tylny shifter laserowy
- dodatkowy głośnik ze wzmacniaczem
- dodatkową diodę sygnalizacyjną
- komplet do zamocowania systemu
- uchwyty dla modułu antenowego
- uchwyty dla shifterów laserowych
- uchwyt dla modułu GPS
- uchwyt dla głośnika ze wzmacniaczem
- komplet przewodów połączeniowych, wkrętów, obejm montażowych, opasek, rzepów itp.
Gwarancja: 2 lata
Dodatkowe info
Podstawowe | |
Stan produktu: | nowy |